fredag 5. april 2013

Tutorial på Step card av Tine

God formiddag ♥
I dag skal vår fantastisk dyktige Tine vise dere en feiende flott tutorial, så bare hent dere en kaffekopp og nyt det!
***
Eg vil visa deg korleis eg laga min type "step card"
eller trappekort som eg har også høyrt nokon kaller denne typen brettekort.

Da du trenger:
Skjærebrett
Bonefolder / preger
Kartong på 15 x 30 cm
To mønsterark på 14,5 x 14,5 cm
Lim, dobbelsidig tape
Pynt som du ønsker



Eg veit ikkje om du klarer å sjå alle måla som eg har laga på bildet,
så derfor skriver eg dei opp ei gong til og viser med bilder (maaange bilder).
Den røde streken er skjærestreken og dei stipla linjene er brettekanter.




Du begynner med ein kartong som er 15cm (eller 6") x 30 cm
Eg pleier å kutte fyrst.
3 cm inn på kvar side (hadde vist gløymt å skrive det inn på teikninga).
Skjær ifrå 2,5cm og opp til 17,5 cm (3cm inn frå kanten) på kvar side.






Så bruker eg ein bonefolder/preger til å lage brettekantene.
Lag ein brettekant 2,5cm (der du starta skjærekanten).
Brettekanten skal KUN være frå skjærekanten og ut til kvar side, ikkje i midten.
Ny brettekanter ved 5 cm og ein til ved 17,5 cm.
Det skal også være ein brettekant ved 15cm, men den er i midten.



Så skal ein brette etter brettekantane me lagde.
Eg har prøvd å tatt bilder som viser korleis du skal brette kortet.
Brett 2,5 cm bretten utover og 5 cm bretten innover.




Holder du dei to fyrste brettene ned, ser det litt slik ut.




Så bretter du inn baksida. Da får du fram dei andre brettene.




Bruk ein bonefolder/preger til å lage bretten fin og skarp.




Gjer det på alle brettekantene.
Det er viktig å lage harde, skarpe bretter for da står kortet veldig bra.




Slik ser kortet ut før ein setter det opp.




Sjå det står bra.. no er det ferdig til å få mønsterark på. .









Nå er det tid for mønsterpapir.

Eg har brukt GRAPHIC 45 - SECRET GARDEN papirer.
14,5 cm x 14,5 cm
Skjær vekk 3 cm x 12,5cm på kvar side slik som på bilde over.
Eg har brukt eit dobbelsidig mønsterark som eg har brukt baksida på.
Dei har eg kutta til slik at eg kan bruke dei på side trappene..
Måla på dei er 2,5 cm x 12 cm
Du kan jo også gjera slik som eg måler til innsida mønsteraka (lenger ned på sida),
med å merke av med blyant kor ein skal skjære.




Lim på panelene. Da ser kortet slikt ut.




Så innsida i kortet.
Mønsterpapir 14,5 cm x 14, 5 cm



Legg mønsterpapiret oppå kortet og marker der du skal kutte.



Kutt vekk firkantene.




..og lim mønsterpapiret på.




Så kan du dekorere innsida som du ønsker.

Eg har laga skrivefelt og brukt tekst stempel frå Kort og godt og heiter Kjære konfirmant.





Pynt kortet slik du ønsker.

Eg har fargelagt eit stempelmotiv ifrå

Saturated Canary og heiter Krafty Kate med Copic.


Tekst stempel frå Papir design og heiter "I anledning dagen"


Osteklut, blomstrer, treknapper og charms


Eg har også sværta alle kanter med Distress ink Pad


@@@



Ein kan også lage "trappa" kun på eine sida.





Då bruker eg akkurat samme måla. Men istadenfor å lage skjærekant på 3 cm på kvar side, så lager eg ein skjærekant 6 cm inn på eine sida. Ein kan som du ser over velge kva side trappa skal være på.



Her er eksempler på kort eg har laga med denne bretteteknikken :)








Håper du blei litt inspirert til å lage slike kort sjølv.


Lykke til :)
Klem frå Tine.



6 kommentarer:

  1. Utrolig flotte kort! ♥

    Dette må jeg jammen prøve meg på. Har jo sett denne brettemåten mange ganger før men aldri somlet meg til å prøve. Tusen takk for super tutorial.

    SvarSlett
  2. MOLTO BELLO E UTILE IL TUO TUTORIAL.
    TI AUGURO UN BUON FINE SETTIMANA
    CIAO DA ALE

    SvarSlett
  3. Ååå, så fin tutorial!!! Denne må jeg prøve:) Tuuusen takk for fantastisk inspirasjonsblogg:)) Dere er bare de beste!!!
    stor klem, Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Synnøve, tusen takk for fine ord, er så hyggelig når DT får tilbakemeldinger fra dere.
      Vi er selvsagt enig med deg om at Kreativ Scrapping har det beste Design Teamet - de er super dyktige alle sammen... og vi er så glad for alt de deler med oss :-)
      Ønsker deg en super dag videre, Stor klem tilbake

      Slett
  4. Kjemmeplekkert både kortene og malen , takk for at de deler =)

    SvarSlett
  5. Nydelige kort og flott tutorial :D

    SvarSlett

Takk for din kommentar - vi setter kjempestor pris på tilbakemeldinger fra dere.
Vi følger spent med på alt som kommer inn og gleder oss til å se all kreativitet deres.

Kreativite tanker fra
Design Teamet og Kreativ Scrapping