lørdag 29. juni 2013

Vinnere #6 Bryllup/jubileum

God morgen alle kreative sjeler
Wow sier vi bare, for noen bidrag dere har vist oss i vår juni utfordring Bryllup/ Jubileum!!
Dere har virkelig målbundet oss med deres kreativitet ♥
 
 
Vår fantastiske premie er denne gangen, og som alltid sponset av KREATIV SCRAPPING, og da vet dere alle at det er en skikkelig premie vi snakker om :)



Vinneren av vår hovedpremie er
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 som ikke bare har levert en, men to helt fantastiske eksplosjonsesker!
Se bare her alle sammen
En vakker en i grått med fuglerede i midten.
 
Og denne vakre i hvitt med en kake i midten.
 
Gratulerer Unni og tusen takk for at du deler med oss ♥
 
Vi fikk inn utrolig mange herlige bidrag og ble så begeistret over all jobben dere har lagt ned... Vi vil derfor gjerne også gratulere tre til som vil få en av Marianne Design sine nyeste dies i posten.
 
Unni, som lagde en vakker bryllupskake ♥
 
Marita som lagde en vakker bryllupseske
 
Bente som lagde en utrolig flott bryllupskoffert
 
Gratulerer så utrolig mye alle fire
Send adressen deres til post@kreativscrapping.no så skal vi få sendt premien til dere så fort som mulig.
Den 1.juli slipper vi en ny utfordring og denne er jeg også sikker på at dere kommer til å like, så kom tilbake da og ta en titt på DT jentenes flotte prosjekter og den herlige premien ♥
 
God sommer alle sammen
Stor klem fra Kreativ Scrapping og designteamet
 

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til vinneren, og jeg er helt stum over alle de fantastiske bidragene :-)

    SvarSlett
  2. Ååååhh Meg? Vant jeg? OI! Tuuusen takk! Ble helt satt ut her jeg nå :) Tusen tusen takk :) Gratulerer så mye til de andre 3, fantastisk vakre bidrag! Og gratulerer til brudeparet som skal få esken med kaka, de gifter seg i dag :)
    klem fra Unni

    SvarSlett
  3. Tuuusen takk! Veldig overraskende og veldig moro!! :) Gratulerer til vinneren og de to andre som ble plukket ut. Nydelige bidrag!!

    SvarSlett
  4. Tuuusen takk for at eg ble plukket ut og gratulerer så masssse til dere andre :)
    Takker også for kjempefin dies :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for at jeg ble plukket ut og så kjekt med diesen som lå og ventet på meg da jeg kom hjem fra ferie idag:)
    Og gratulere til dere andre også:)
    klem bente:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar - vi setter kjempestor pris på tilbakemeldinger fra dere.
Vi følger spent med på alt som kommer inn og gleder oss til å se all kreativitet deres.

Kreativite tanker fra
Design Teamet og Kreativ Scrapping