tirsdag 1. oktober 2013

Utfordring #10 HØST/HALLOWEEN

Hei alle sammen!
1.oktober i dag og vi er inne i en deilig høstmåned med vakre farger, hvor kulda kryper nærmere hushjørnene og gjør at alle vi små flittige maur kryper inn på hobbyrommene våre og koser oss med papir, saks, stempler, bånd og perler...
Deilig!
Vi her hos Kreativ Scrapping ligger ikke på latsiden vi heller, vi klipper og limer, syr, fargelegger og kliner med maling og mist i kjent stil,- Og som vi koser oss!
Desverre har vi mistet en av de flittige maurene våre i løpet av september. Trine har valgt å trekke seg fra teamet for å ta fatt på andre utfordringer, og selvom vi er lei oss for det ønsker vi den fantastiske dyktige damen masse Lykke til på nye, spennende eventyr.
Vi kommer til å savne deg Trine ♥
men den første i måneden er vi alltid klar med en ny utfordring til dere og ikke uventet er det denne gangen duket for......
HØST ELLER HALLOWEEN
Som vanlig har vi i DT svingt oss litt og lover dere også denne måneden masse ulik inspirasjon, tutorials, fargeinspirasjon, Graphic 45 bidrag og flere spennende gjester.
Bare gled dere!
Utfordringen vil gå frem til 29.10 kl 21 og vinneren vil bli annonsert på selveste Halloween dagen den 31.10
Vinneren for denne måneden stikker av med en helt fantastisk premie
En heldig vinner får velge seg ut 3 ulike ark med Dutch Doobadoo fra de du ser over her.
Dette er nydelige laserkuttede papirprodukter som bare er å klippe fra hverandre og bruke som de er, eller så kan du fargelegge de, male de, distresse de eller bruke FranTage på de.

I dag har vi litt ulike prosjekter å vise dere.
Noen har valgt det ene og noen har valgt det andre, begge deler er like bra og like tillatt!
Det eneste er at det må komme frem av bidraget ditt at du enten har brukt høst eller halloween som inspirasjon.
Motivene mine er to nydelige fra Bildmålarna sin høst kolleksjon, Little Winged Friends og de er masket sammen etter denne tutorialen
Jeg har brukt Mushroom Boy og Leaf og de er fargelagt med Copic i disse fargene:
Hud: E21-51-50-93
Guttehår: E29-25-21
Jentehår: E33-21-41-40
Jentas klær: BG 93-91 (grønt) og E81, W0 og blender 0 (hvitt)
Guttens klær: B93-91-0000, C0 (blå) og E81, W0 og Blender 0 (hvitt)
Sopp: YR 15-14, Y32, E42-40
Sko: W3-1-0
Arkene mine er fra My Minds Eye, Mischievous collection og jeg har brukt en knalltøft Bingo stempel og Twig die fra Joy! Craft og papir produkter fra de nye flotte Dutch Doobadoo.
Den fine fuglen har jeg laget i papirleire etter denne flotte tutorialen.


Camilla 

Jeg har brukt de tøffe mønsterarkene fra KaiserCraft - 13th Hour: Midnight, Evening, Dusk og Twilight. Til bakgrunnen har jeg embosset med den lekre Fran-tàge Aged Wine, sprayet med Color Shine Amethyst (elsker denne fargen!) og Dylusions Black Marble Ink Spray i tillegg til sort akrylmaling sammen med TCW stencil Mini Splats. Dies fra Sizzix: Weathered Clock og Mini Owl.
Se så flott effekt FranTage gir!

Trine Lise


 For meg betyr høsten Halloween og hva er ikke bedre å bruke
enn de lekre papirene fra KasierCraft 13th Hour!
Jeg har brukt Twilight og Evening på toppen og rosetten er baksiden på Dusk.
Hodeskallen er laget med mold-n-pour og deretter har jeg smeltet
Black UTEE i melting pot og helt i hodeskalleformen.
Rubbet Viva Gold -Silver på hodeskallen føre jeg festet den på rosetten.
Banneret er fra Graphic45 Steampunk Spells collection.
Og vår fantastiske gjest..
Maya

Jeg har brukt papirer fra Graphic 45, kolleksjonen Steampunk Spells.
Papirene jeg har brukt er; Vintage Voyage (Frimerker som jeg har klipt ut og brukt på innsiden av kortet),
Frightful Folly (Som tag under motivet på kortet), Beware, Totally wicked, Clockworks.
Motivet fra Bildmålarna heter Mimosa Moon, og hun er fargelagt med Pro/FlexMarkers.
Bakgrunnen er fargelagt med Promarkers og airbrush.
Teksten er også fra Bildmålarna.


Da regner jeg med at dere er fulle av skaperlyst og inspirasjon, for var ikke dette flott!!

Lykke til alle sammen og takk for at dere kommer og besøker oss og for alle herlige kommentarer dere legger igjen. Det betyr masse for oss!
Høst klemmer fra DT jentene og Kreativ Scrapping

2 kommentarer:

  1. Takk for det. Det er med et tungt hjerte jeg forlater dette fantastiske teamet. Men sånn er det nå, alt til hver sin tid:) Kommer til å savne dere og det er helt sant. Dette teamet er unikt.

    For noen flotte bidrag fra dere jenter. Fantastisk levert.
    Masse klemmer fra Trine.

    SvarSlett
  2. Superfina Dt-alster som vanligt, en fröjd för ögat att kika in här.
    Kram Eva / Eviebee

    SvarSlett

Takk for din kommentar - vi setter kjempestor pris på tilbakemeldinger fra dere.
Vi følger spent med på alt som kommer inn og gleder oss til å se all kreativitet deres.

Kreativite tanker fra
Design Teamet og Kreativ Scrapping