tirsdag 1. juli 2014

UTFORDRING #7 REISER

Nå har det blitt Juli allerede og mange skal ut å reise og oppleve nytt!
Reiser er en stor del av sommeren og derfor har vi reiser som tema denne måneden!
Det bare å henge seg på utfordringen!
#7 REISER
Her bidragene fra vårt herlige designteam, håper de inspirer alle sammen!


Jeg har laget et minialbum til familiens sommerferie 2014
Jeg har brukt de fantastiske arkene fra Pion Design, ShorelineTreasures.
I tillegg har jeg brukt litt rester av bølgepapp, klippet noen vimpler, litt blomsterosteklut og en papirdoily. Jeg har også brukt litt av den flotte, nye softboarden fra Dutch Doobadoo. Denne kommer snart inn i butikken, men vi hardenne her som er helt fantastisk også. Albumet er laget med min nyeste maskin, en rosa Zutter Bind.it-all. Fantastisk liten sak som gjør det å lage album så morsomt!




Nå har jeg kost meg med et album fra Joy Craft og
 de flotte papirene fra Maja Design, Coffee in the Arbour.
Jeg har også brukt wood icon og bling fra Prima, sammen med blomster fra WOC.
Motivet er stanset ut med Spellbinder og er fra Maja Design - Delicious Moments.
Tekst stemplet er fra Kort & Godt, M-190, arbeid.
Kantene på arkene er filt med sandpapir.
Det er ikke ofte jeg lager mini-album, men dette var gøy å lage!




Tidligere i vår var jeg og guttungen på tur til Voss.
Der hadde vi noen flotte dager!
Som scrappemamma måtte jeg selvfølgelig dokumentere vår herlige tur.
Til å lage denne layouten har jeg brukt de stilige arkene fra Becky Higgings, Blush paper pack. Disse mønsterarkene matcher Project Life kitet Blush.
Stjernearket og adventure er fra Simple Stories.
Jeg har pyntet med chipboard fra Wycinanka som Kreativ Scrapping er forhandler for. Jeg har også brukt sytråd, dotter og piler fra Doodlebug , stickers fra Simple Stories DIY, Thickers og datostempel fra Project Life. 



Tine



Jeg har prøvd meg på en LO etter gammelt.. jammen lenge siden sist. 

Jeg begynte med en hvit bazzill som jeg spruta litt forskjellige glimmermister på. Så har jeg brukt projekt life kort, bølgepapp som jeg malte med litt Gesso og litt maling som passet i fargen. Diverse blomstrer og perlebånd. Så har jeg også brukt osteklut  om jeg sprayet med samme farge som på bazzillen. Og så har jeg også pyntet med hjerter og trepynt.

Bilde er jenta mi som var åleine til Tyrkia og besøkte mormor i hele 6 uker.

Ho fløy ned sammen med en venninne av mormoren, så helt alene var ho ikkemen helt uten mamma og pappa.






På bloggen min har jeg flere bilder fra albumet og skriver litt om SN@P! hvis dere har lyst å vite mer.  SN@P! hos KREATIV SCRAPPING finner dere her. Jeg har brukt SN@P! album og lommer fra Simple Stories. De fins både i store og små utaver, jeg syns de små er kjekke :) 
Lommene får man kjøpt i 10-pakninger, enten med samme type lommer i en pakke eller man kan kjøpe en Variety Pack. Kort og stickers fins i ulike design, mønstre og farger. Jeg har blant annet brukt disse kortene og overlays. Simple Stories har også ark i 12 x 12", Adventure bingokortet jeg har brukt er kuttet ut fra et silkt som du finner her. Man kan så klart også bruke annen pynt og kutte til mønsterpapir selv.




Premien denne gangen er et gavekort på 100 kr i nettbutikken.

http://3.bp.blogspot.com/-cooXSN8iPKY/UtPr7P6oxSI/AAAAAAAAI4A/xzOasEhQ1Xo/s1600/kreativ+srapping+-+nettbutikk-+logo.JPG 

Utfordringen vil gå frem til 28.07 kl 21.00
Lykke til!
Gleder oss til å se hva dere lager!

Klem fra DT-jentene og Kreativ Scrapping


4 kommentarer:

  1. Finner ikke noe sted å linke opp bidraget mitt, så jeg legger det her :)
    *Hemmelig sommergave* http://bodilshobby.blogspot.no/2014/07/th-tag-juli.html
    God sommer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann, beklageligvis har det ved en feil ikke blitt lagt inn InLinkz til utfordringen denne gangen, nå er den på plass så da kan dere linke til bidragene deres :)

      Slett
  2. Hej, super opgave, men hvordan deltager man? Skal der ikke være en mr linky et sted?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann, beklageligvis har det ved en feil ikke blitt lagt inn InLinkz til utfordringen denne gangen, nå er den på plass så da kan dere linke til bidragene deres :)

      Slett

Takk for din kommentar - vi setter kjempestor pris på tilbakemeldinger fra dere.
Vi følger spent med på alt som kommer inn og gleder oss til å se all kreativitet deres.

Kreativite tanker fra
Design Teamet og Kreativ Scrapping